Szükséges iratok

Az alábbiakban összefoglaljuk milyen okmányokra lehet szükség az anyakönyvezéshez, illetve a temetéshez.

Ha nem történt meg a halotti anyakönyvezés

  • halottvizsgálati bizonyítvány
  • születési anyakönyvi kivonat
  • Jegyzőkönyv haláleset bejelentéséről” nyomtatvány (kizárólag kórházi elhalálozás esetén)
  • személyi igazolvány, vagy személyazonosító igazolvány
  • lakcímet igazoló hatósági igazolvány
  • érvényes útlevél
  • 2001. év után kiállított kártya alakú jogosítvány

A fentieken kívül, az elhunyt családi állapotától függően az alábbi dokumentumok szükségesek még.

  • Házas: házassági anyakönyvi kivonat
  • Özvegy: elhunyt házastárs halotti anyakönyvi kivonata
  • Elvált: válást igazoló okirat

A család vagy a temettető már rendelkezik az elhunyt halotti anyakönyvi kivonatával

  • halotti anyakönyvi kivonat egy példánya
  • halottvizsgálati bizonyítvány egy példánya

Hagyományos sírhelybe történő rátemetés, illetve sírboltba történő koporsós temetés esetén az ÁNTSZ sírnyitási engedélyéhez 2.200 forintos illetékbélyeg szükséges. A rátemetési engedélyt gazdasági társaságunk beszerzi.

LAKÁSON történő elhalálozás esetén, a hamvasztási engedélyt az elhunyt lakhelye szerint illetékes ÁNTSZ, kórházi boncolás esetén a kórház adja meg (Halottvizsgálati bizonyítvány 22-es pontja).

További szolgáltatásaink

  • díjtalan tanácsadás felvilágosítás
  • ügyintézés a kórházban  és a kórbonctanon
  • tisztiorvosi és rendőrségi engedélyek beszerzése
  • anyakönyveztetés és a szükséges iratok beszerzése
  • újsághirdetés, köszönetnyilvánítás, gyászértesítők, internetes gyászjelentés
  • koszorúk biztosítása díjtalan kiszállítással
  • halott szállítás,
  • kelléárusítás
  • polgári búcsúztatás és gépzene szolgáltatás biztosítása
  • egyházi szertartás intézésében szükséges közreműködés
  •  hamvasztás, és hamvak szállítása
  • belföldi halott szállítás

Gyászában Önnel vagyunk!